For any assistance, call +32 2 515 08 44 or email we@iccwbo.be |
De 11 Incoterms voor uw internationale aankoop- en verkoopovereenkomsten onder de loep
13 December 2018 @ 9:00 am - 5:00 pm
| €340Krijg het antwoord op uw vragen tijdens dit seminarie met talrijke oefeningen en praktijkvoorbeelden!
Wanneer uw onderneming goederen exporteert of importeert, komt hier heel wat bij kijken. Het spreekt voor zich dat u onder meer goed op de hoogte moet zijn van de wereldwijd erkende leveringsvoorwaarden. Het is dan ook van kapitaal belang dat u de Incoterms 2010 bij alle aan- of verkoopovereenkomsten goed onder de knie heeft.
Door de Incoterms 2010 correct te gebruiken, kunnen er zeer veel misverstanden vermeden worden. Dat zal de relatie met uw klant of leverancier zeker en vast ten goede komen!
Tijdens dit seminarie willen wij uw kennis van de Incoterms 2010 stevig heropfrissen. Dit uiterst praktische seminarie, doorspekt met praktische oefeningen en tal van cases, zal tevens goed te volgen zijn voor medewerkers die tot op heden nog maar weinig in aanraking gekomen zijn met de Incoterms 2010. Een absolute must dus voor alle medewerkers die bij exporterende en importerende ondernemingen met aankoop- en verkoopovereenkomsten in aanraking komen.
- Ontstaan en historiek – Incoterms 2010
- Wat regelen Incoterms en wat regelen Incoterms zeker niet?
- Bespreking van de elf Incoterms bij de verschillende transportwijzes
- Hoe de Incoterms lezen in de publicatie van de ICC? – het spiegeleffect
- Welke Incoterm kiezen als verkoper of als koper?
- Incoterms in combinatie met de verschillende vervoerwetgevingen
- Incoterms 2020: wat is de stand van zaken?
- Cases en oefeningen
Jouw trainer
Lieve Lombaert – Lova Consultants
Lieve beschikt reeds over meer dan tien jaar ervaring binnen de consulting sector en over meer dan 35 jaar ervaring binnen de transport sector. Lieve is een van de weinige Vlaamse consultants die het praktische van de wetgevingen in verband met vervoer en internationale handel kan linken met de praktische kant van de internationale handel, douane en btw.
Aan de hand van de vele opgedane kennis en ervaring wordt alles op een hele praktische manier uiteengedaan.
Wanneer?
Do 13 december 2018
Van 09.00u tot 17.00u
Ontvangst vanaf 08.45u
Plaats?
Voka – Kamer van Koophandel Mechelen-Kempen (Locatie Geel)
Kleinhoefstraat 9
2440 Geel
Prijs?
Leden € 340 Excl. BTW
Niet-leden € 510 Excl. BTW
KMO-portefeuille
Bespaar tot 40% op uw deelnameprijs. Het projectbedrag is € 340/leden en € 510/niet-leden. Indien je inschreef voor 8 september is dit € 306 voor leden. De aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Ons erkenningsnummer is DV.O104982.
Meer info: www.kmo-portefeuille.be
Annulatievoorwaarden:
Annulering van jouw inschrijving is, uitsluitend schriftelijk (per e-mail), mogelijk tot 10 kalenderdagen voor het begin van het seminarie. Vanaf 10 dagen blijft bij annulering het volledige inschrijvingsgeld verschuldigd. Jouw plaats mag echter altijd door een collega worden ingenomen.
Meer info?
hanne.vanlaer@voka.be
wim.nobels@voka.be
Tel: 014/56.30.30